نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3661
-
الف
+

بازیگر جدید نقش «جواد جوادی» سریال «بچه مهندس» مشخص شد

«محمدرضا رهبری» جایگزین «روزبه حصاری» در «بچه مهندس۴» شد.

به گزارش آی فیلم2، «سعید سعدی» تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس ۴» گفت: پس از قطع همکاری با «روزبه حصاری» بازیگر نقش جوانی «جواد جوادی» محمدرضا رهبری به گروه پیوست.

این تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون با اشاره به اینکه روزبه حصاری به دلیل درخواست های نامتعارف خود از پروژه کنار گذاشته شده، گفت: تاکنون ۲۰ درصد از مجموعه تصویربرداری شده و ادامه کار علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، گرمسار، بوئین‌زهرا و اشتهارد هم تصویربرداری خواهد شد.

در این مجموعه بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، مهشید جوادی، محمدرضا رهبری، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر حضور دارند و به‌زودی چند بازیگران جدید نیز به گروه اضافه خواهند شد.

«بچه مهندس» داستان بچه ای به نام «جواد جوادی» را در 3 فصل کودکی، نوجوانی و جوانی به تصویر میکشد که در کودکی رها شده و در یتیم خانه بزرگ می‌شود و …

نقش کودکی جواد جوادی (فصل اول) را «یونا تدین» ایفا کرد، «مانی رحمانی» نقش نوجوانی جواد جوادی (فصل دوم) را ایفا کرد و در فصل سوم سریال بچه مهندس، «روزبه حصاری» نقش جوانی کرکتر مرکزی داستان را بر عهده گرفت.

گفتنی است که تاکنون دو فصل از سریال دیدنی «بچه مهندس» از شبکه جهانی آی فیلم 2 برای مخاطبان نشر شده است.

تماشای سریال «بچه مهندس»

تماشای سریال «بچه مهندس2»  

/انتهای پیام

نظر شما
ارسال نظر